חוטובלי: "הימין הרך מאמין לגנץ ועובר אליו בגלל כתב החשדות"

אסתי פלד No Comments on חוטובלי: "הימין הרך מאמין לגנץ ועובר אליו בגלל כתב החשדות"

"אנחנו לא נשב בקואליציה יחד עם גנץ, זה ייצור כלאיים וזה לא עובד, כבר סבלנו בישיבה עם לפיד וזה לא מסתדר", כך אומרת סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי בראיון ל'מהדורה המרכזית' | בראיון קוראת חוטובלי לא להצביע למפלגות הימין הקטנות אלה רק לליכוד: "אנחנו היחידים שיש לנו מועמד לראשות הממשלה" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי (הליכוד) התראיינה היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על ההתמודדות מול מפלגת 'כחול לבן' הישיבה בקואליצה עם בני גנץ ונטישת הימין הרך.

גנץ ולפיד ראשי ממשלה: "הציבור הימיני חייב להבין כי לפיד וגנץ יהיו ראש הממשלה בעתיד ברוטציה, נשמע הזוי זאת הסכנה הגדולה. אם הליכוד לא יהיה גדול וחזק, הנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על המפלגה הגדולה ביותר. אם אתה רוצה להרכיב ממשלה פתאום טיבי יכול להתגמש".

אנחנו במצב לא טוב: "יש רק מפלגה אחת בימין שמעמידה אדם לראשות הממשלה, אני מבינה כמה הקרב הוא קשה. אבל לצערי מתוך תחושה של דאגה אם הליכוד לא יטפס למעלה זאת סכנה אמיתית. זה לא ברור שנתניהו ירכיב את הממשלה".

ישיבה עם גנץ? כבר סבלנו מלפיד: "הדבר הכי מסוכן עם לפיד וגנץ וראינו את המצע, זה בדיוק כמו מפלגת יש עתיד. זאץ תחושה שמדינה יהודית ודמוקרטית הופכת להיות מדינת כל אזרחיה. אנחנו לא נשב עם בני גנץ בקואליציה, כבר היינו יחד עם לפיד זה כלאיים זה לא עובד. הציבור צריך להחליט ימין או שמאל. אנחנו מציעים שמירה על הסטטוס קוו, שמירה על השבת במקומות הציבוריים ושמירה על הזהות היהודית של ישראל".

הימין הרך נוטש: "בציבור הימני החזק כתב האישום לא פוגע בנו, אבל יש ציבור רך שחושב שמאמין לתחפושת שלפיד וגנץ מוכרים לציבור שהם מפלגת ימין מרכז, הם שמאל ואפי' שמאל רדיקלי, גם שלח אמר שהם ישתמשו במפלגות הערביות".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות